Learning Story: Ik wil leren hoe ik een collision tussen twee objecten detecteer in p5.js #32
Reference in New Issue
Block a user
No description provided.
Delete Branch "%!s()"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
1. Inleiding
Game dynamics zoals collision maken een spel tot een goed werkend spel.
2. Wat moet ik leren?
Bij collision detectie moet je leren hoe je van twee objecten kan bepalen of ze elkaar raken. Er zijn verschillende manieren voor het detecteren van collisions. Een mogelijke techniek is beschreven in de knowledgebase.
Aan jou is de taak deze techniek te leren en om toe te passen in een Object geoorienteerde applicatie.
**3. Hoe leer ik dit? **
Knowledgebase collision detection
4. Aan welke Kwaliteitscriteria of Gedragscriteria is dit gerelateerd?
K5. Je hebt object georiënteerd geprogrammeerd en maak gebruik van objectgeoriënteerde technieken zoals abstraction, inheritance en encapsulation.
G6. Je gebruikt bronnen om antwoorden te vinden op een passende manier. OP-O