# Task flow en wireframe ### Wireframe Een prototype van een pagina dat niet geprogrameerd is. ### Wireflow De manier dat je naar een andere pagina gaat. ### Taskflow Een flow van hoe je pagina werkt in woorden. #### Taskflow Bekijk top highscores -> pas settings aan -> druk start -> speel spel -> ga dood -> voer naam in voor highscores -> repeat Taskflow game spelen ```mermaid flowchart TD A(Main menu) --> B(Scores) B --> A A --> C(settings) A --> D(start) D --> E(Begin game) E --> F(Speel spel) F --> H(Ga dood) H --> I(Voer naam in voor highscore) I --> |Try again| E I --> |Terug naar main menu|A ``` Taskflow studiekiezer komt binnen --> kijkt rond --> loop naar wat opvalt en wat het persoon intereseert --> stelt mischien vragen --> kijkt en interacteerd met de demonstratie --> vormt een mening over de studie --> bepaalt of hij de studie wat vind en het wilt kiezen ```mermaid flowchart TD A(Studie kiezer) --> B(Komt binnen) B --> C(Kijkt rond) C --> D(Loop naar wat opvalt en waar de persoon interrese in heeft) D --> E(Stelt mischien vragen) E --> F(Kijkt en interacteerd met de demonstratie) F --> G(Vormt een mening over de studie) G --> H(Bepaalt of hij de studie wat vind en het wilt kiezen) J(Gaat bij een andere studie kijken) J --> B H --> |Ja| I(Studie gekozen) H --> |Nee| J ``` ### Wireframe feedback Vraag: Wat denk je dat je moet doen en welke functies verwacht je in het spel? #### Persoon 1: * De boss schiet en de speler moet ontwijken * Speler kan terug schieten * Als je de boss aantikt krijgt hij damage of gaat hij dood * Submit save knop voor score * tussenzijnde scores laten zien met jouw eigen scoren wanneer je het opzoekt #### Persoon 2: * Player kan boss schieten boss * Onderste balk healthbar * In grootte letters laten zien wat het objective is * Bullethell * Alleen links rechts bewegen #### Persoon: 3 * Boss schiet terug * Boss killen * Inloggen met eigen account