diff --git a/.idea/workspace.xml b/.idea/workspace.xml
index 01f9954..2e0d34e 100644
--- a/.idea/workspace.xml
+++ b/.idea/workspace.xml
@@ -14,10 +14,9 @@
-
-
-
+
+
@@ -171,7 +170,7 @@
1713352368380
-
+ 1713528225837
@@ -201,7 +200,15 @@
1713533683504
-
+
+
+ 1713819918258
+
+
+
+ 1713819918258
+
+
@@ -224,6 +231,7 @@
-
+
+
\ No newline at end of file
diff --git a/docs/personalDocs/Luca/literatuuronderzoek/onderzoek-formulier.md b/docs/personalDocs/Luca/literatuuronderzoek/onderzoek-formulier.md
index 83aa71c..a80d730 100644
--- a/docs/personalDocs/Luca/literatuuronderzoek/onderzoek-formulier.md
+++ b/docs/personalDocs/Luca/literatuuronderzoek/onderzoek-formulier.md
@@ -12,14 +12,14 @@
Betoog op basis van literatuuronderzoek van minimaal 1000 tot maximaal 1500 woorden, gericht op een publiek met beperkte ICT-kennis.
1. Onderwerp
-
Mijn onderwerp gaat over wat de positieve manieren zijn waarop kunstmatige intelligentie kan worden toegepast
- in de ouderen zorg, zowel in de vorm van robots als software in hedendaagse apparatuur.
+
Mijn onderwerp gaat over wat de mogelijke toepassingen zijn waarop kunstmatige intelligentie kan worden ingezet
+ in de ouderen zorg om hun levenskwaliteit te verbeteren. Dit kan zowel zijn in de vorm van robots als software.
2. Aanleiding
@@ -41,65 +41,12 @@ Betoog op basis van literatuuronderzoek van minimaal 1000 tot maximaal 1500 woor
5. Ethisch/maatschappelijke issue
Het voor mijn publiek interessante issue dat op het gebied van het afgebakende thema speelt is:
+
Het lijk mij voornamelijk interessant om te kijken naar wat de voor- en nadelen zijn van de toepassingen ervan,
+ zowel hoe K.I. kan worden ingezet om bijvoorbeeld eenzaamheid tegen te gaan, of voor cognitieve training.
6. Vraagstelling - De hoofdvraag.
-
-
-
-
-
-Beschrijvende hoofdvraag:
-Wat zijn de kenmerken …?
-Welke eigenschappen heeft …..?
-Waaruit bestaat ….?
-Wat zijn de mogelijkheden …?
-Wat gebeurt er …?
-Hoe zit het met …?
-Wat zijn de drie voornaamste ontwikkelingen op het gebied van ….?
-
-Verklarende hoofdvraag:
-Waarom is ..?
-Hoe komt het dat …?
-Wat zijn de drie voornaamste oorzaken ..?
-
-Voorschrijvende / Adviesgerichte hoofdvraag
-Hoe kan....?
-Welke methode ...?
-Welke maatregelen...?
-
-Uitvoeringsgerichte hoofdvraag
-Welke aanpak..?
-
-Evaluatieve hoofdvraag
-Wat zijn de voor- en nadelen...?
-Wat zijn de ervaringen van ... met...?
-Wat zijn de resultaten van ...?
-
-*Nb: de deelvragen bepalen de hoofdstukstructuur van je onderzoek. De deelvragen sluiten aan bij het type hoofdvraag: heb je dus een beeldvormende hoofdvraag dan moet je ook beeldvormende deelvragen formuleren.
-
-Controleer het type hoofdvraag dat je hebt geformuleerd en formuleer hetzelfde type deelvragen. Hieronder een paar voorbeelden hoe de vraag te beginnen:
-
-Beschrijvende deelvragen:
-Waaruit bestaat ….?
-Wat zijn de kenmerken van ..?
-Welke eigenschappen heeft...?
-
-Verklarende deelvraag:
-Waarom is x het geval..?
-Hoe komt het dat …?
-Wat is de oorzaak van ..?
-
-Voorschrijvende / adviesgerichte deelvraag
-Hoe kan....?
-Welke methode ...?
-Welke maatregel ....?
-Welke oplossing biedt..?
-
-Uitvoeringsgerichte deelvraag
-Welke aanpak..?
-
-Evaluatieve deelvraag
-Wat zijn de nadelen...?
-Wat zijn de voordelen...?
-Wat is de waarde van ...?
+
+ "Hoe kunnen we kunstmatige intelligentie inzetten om de levenskwaliteit van ouderen te verbeteren?"
+