Merge branch '55-als-gebruiker-wil-ik-oefeningen-te-zien-krijgen-met-een-instructie-video-zodat-ik-weet-wat-ik' of ssh://gitlab.fdmci.hva.nl/propedeuse-hbo-ict/onderwijs/2023-2024/out-a-se-ti/blok-4/muupooviixee66 into 55-als-gebruiker-wil-ik-oefeningen-te-zien-krijgen-met-een-instructie-video-zodat-ik-weet-wat-ik
This commit is contained in:
BIN
docs/personal-documentation/Luca/Skills Ontwikkelings Plan.docx
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/Luca/Skills Ontwikkelings Plan.docx
Normal file
Binary file not shown.
@@ -0,0 +1,62 @@
|
||||
STARR
|
||||
|
||||
## Reflectie Opdracht Blok 1 - Climate Measuring Box
|
||||
|
||||
### Situatie
|
||||
|
||||
Voor het eerste blok was de opdracht het maken van een meetsysteem om bepaalde omgevingswaarden te meten, waarbij deze metingen
|
||||
op een webpagina live weergeven worden.
|
||||
Daarnaast moesten er ook bepaalde waarden gestuurd worden naar de HvA server, om deze vervolgens op de website op een map te weergeven.
|
||||
Een voorbeeld van meetwaarden die gestuurd moesten worden waren temperatuur, luchtvochtigheid en lichtintensiteit.
|
||||
|
||||
### Taak
|
||||
|
||||
Als taak van dit project was het noodzakelijk om een hardware systeem te bouwen met behulp van de ESP32.
|
||||
Hierbij was het nodig om meerdere sensoren te verbinden aan de ESP32 en deze sensoren uit te lezen.
|
||||
De waarden van deze sensoren moesten vervolgens via een seriële connectie naar een webpagina gestuurd worden.
|
||||
Daarnaast moest er ook een van deze waarden naar de HvA server gestuurd worden, om vervolgens op een map weergegeven te worden.
|
||||
Al deze meetwaarden moesten live getoond worden op de website.
|
||||
|
||||
### Actie
|
||||
|
||||
Om te voldoen aan de criteria voor het project heb ik gebruik gemaakt van een luchtvochtigheidsensor gepaard met een temperatuursensor (DHT11)
|
||||
en een lichtsensor (GL5528). Deze sensoren leverde adequate data voor het project. Daarnaast heb ik een simpele website gemaakt
|
||||
waarbij de waarden van deze sensoren live in het midden van de website getoond werden.
|
||||
|
||||
### Resultaat
|
||||
|
||||
Het resultaat van het project was een werkend meetsysteem dat de waarden van de sensoren live weergaf op een website.
|
||||
|
||||
|
||||
### Reflectie
|
||||
|
||||
In het eerste blok heb ik behoorlijk veel nieuwe gedragscriteria geleerd.
|
||||
Ik heb geleerd om beter mijn werk bij te houden door het te actief te documenteren en het bij te houden met een version control system (VSC) zoals git.
|
||||
Ik vond het aan het begin wel lastig om hieraan te voldoen, gezien ik hiervoor vrij weinig aan documentatie als git heb gedaan.
|
||||
|
||||
|
||||
### Transfer
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
## Reflectie opdracht Blok 2 - TI Game Controller
|
||||
|
||||
## Reflectie opdracht Blok 3 - Optimalisatie Studieomgeving
|
||||
|
||||
Skills ontwikkelingsplan SMART
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Professional Skills
|
||||
|
||||
Persoonlijk Leiderschap
|
||||
|
||||
Toekomstgericht organiseren
|
||||
|
||||
Doelgericht interacteren
|
||||
|
||||
Onderzoekend probleemoplossen
|
||||
|
||||
Essential Skills: Nederlands, Engels en Wiskunde
|
88
docs/personal-documentation/Niels/Expertreview2.md
Normal file
88
docs/personal-documentation/Niels/Expertreview2.md
Normal file
@@ -0,0 +1,88 @@
|
||||
# Expert review sprint 2
|
||||
|
||||
# Expert review sprint 2
|
||||
|
||||
### K1
|
||||
Voor het maken van object georiënteerde software die samenwerkt met een database maak ik gebruik van Java, NodeJs, phpMyAdmin en MariaDB.
|
||||
|
||||
### Java
|
||||
|
||||
Java gebruiken wij als taal van de app. Deze taal zorgt ervoor dat onze app functioneert.
|
||||
|
||||
|
||||
### Database
|
||||
|
||||
De database voor FitBot zal worden gebruikt als opslag van de oefeningen die wij willen gebruiken. Wij moeten deze nog verbinden met de app
|
||||
#### Apache en phpMyAdmin
|
||||
|
||||
Om de database te managen gebruiken wij PHPmyadmin deze meot worden gedraaid op een webserver en voor de webserver hebben wij apache2 gebruikt
|
||||
|
||||
##### MariaDB
|
||||
|
||||
MariaDB dient als onze database om de oefeningen in op te slaan.
|
||||
|
||||
##### NodeJs
|
||||
|
||||
NodeJS is geinstaleerd op de Pi maar deze moeten wij nog verder instellen
|
||||
|
||||
Ik heb in java ook OOP gewerkt, niet in hele grote maten, omdat wij gaan voor een minimalistische app, maar ik heb de app ontworpen daar heb ik gebruik gemaakt van styles. Hier vindt u mijn documentatie over android styles. [Documentatie styles](docs\documentation\android\code_documentation\AndroidStyles.md)
|
||||
|
||||
Ik heb ook een class gemaakt om eenvoudig code te schrijven om via buttons te navigeren. Ik heb hier nog geen documentatie over geschreven, maar ik heb wel de code al af en functionerend. Hier vindt u de class [buttonClass](code\src\Fitbot\app\src\main\java\com\example\fitbot\util\ButtonNavigation.java)
|
||||
|
||||
```java
|
||||
com.example.fitbot.util.ButtonNavigation.setupButtonNavigation(this, R.id.homeButton, MainActivity.class);
|
||||
```
|
||||
Dit hoe je de class implementeerd in de activities.
|
||||
|
||||
### K2
|
||||
|
||||
De wensen en Behoeftes van de gebruikers hebben wij nog niet kunnen meten. Ik ga wel binnenkort (28 mei) een wandeling maken met de gebruikers. Deze wandeling doe ik via buurtcampus oost. Om deze test zo goed mogelijk uitvoeren heb ik een test card gemaakt. Met deze testcard wil ik aan de gang gaan tijdens de wandeling
|
||||

|
||||
|
||||
Na het uitvoeren van de test ga ik de resultaten bespreken in een apart markdown folder. Na het bespreken van de resultaten ga ik een learningcard maken, zodat ik kan zien wat ik geleerd heb.
|
||||

|
||||
|
||||
Daarnaast heb ik meerdere onderzoeken naar hoe je een app voor ouderen moet maken. Dit onderzoek kan je hier vinden [colorsforlayout](docs\documentation\brainstorm\colorsforlayout.md)
|
||||
|
||||
Ik zou ook nog graag onze app willen voorleggen aan ouderen om te kijken of onze app wel goed gebouwd is, dit komt als wij ons prototype afhebben dan kunnen we beginnen met testen en aan de hand van die feedback gaan wij extra user stories aanmaken.
|
||||
### K3
|
||||
|
||||
De infrastructuur voor FitBot bestaat uit een database, een server en een app. De database wordt gebruikt om de oefeningen in op te slaan, de server wordt gebruikt om de app te verbinden met de database en de app wordt gebruikt om de oefeningen op te halen.
|
||||
|
||||
Voor de server gebruiken Wij Apache2.
|
||||
|
||||
Voor de database gebruiken wij MariaDB.
|
||||
|
||||
Voor management van de database gebruiken wij phpMyAdmin.
|
||||
|
||||
**Infrastructuur diagram**
|
||||
```mermaid
|
||||
graph TD
|
||||
subgraph Raspberry Pi
|
||||
A[MariaDB]
|
||||
end
|
||||
|
||||
subgraph Pepper Bot
|
||||
C[Android Tablet]
|
||||
|
||||
end
|
||||
subgraph WiFi Fit Board
|
||||
B[WiFi Fit Board]
|
||||
end
|
||||
B --> |Bluetooth| C
|
||||
C --> |Receive/Send Data| A
|
||||
A --> |Communicate Workouts| C
|
||||
|
||||
```
|
||||
Om nog extra voor K3 te doen ga ik een onderzoek schrijven over de datatransfer protocollen en welke het beste werkt voor ons project. Dan aan de hand van dat onderzoek moeten wij een keuze gaan maken in welke protocollen we willen gebruiken.
|
||||
|
||||
### K4
|
||||
|
||||
Ik heb de verschillen tussen de NAO en pepper onderzocht, dit heb ik gedaan om te kijken welke het beste bij ons project past. Dit is belangrijk om te weten voor als we moeten switchen/het project opnieuw moeten doen.
|
||||
[pepperNAOcompare](Docs\documentation\robots\Comparisons.md)
|
||||
|
||||
Daarnaast waren er wat mankementen met de Wiifit bord. ik wil graag onderzoeken hoe het fout kan gaan en wat de alternatieven zijn.
|
||||
|
||||
### K5
|
||||
|
||||
Voor K5 hebben wij motion trackers ontworpen die wij willen gebruiken voor onze oefeningen. Deze werken met een accelerometeren een gyro sensor. Deze gebruiken wij om te meten of een persoon de oefening goed. De gebruiker krijgt zijn bewegeingen live terug te zien in de app en zo kan je je eigen bewegingen zien en het vergelijken met het voorbeeld. Ook hebben wij een wii fit bord om te kijken of een persoon er op staat dit kan gebruikt worden voor oefeningen op 1 been bijvoorbeeld. Deze moeten wij nog verbinden met de app alleen hebben wij een probleem dat het wiifit bord niet wil werken als alternatief gaan wij aan de slag met een ESP en LDRs. Wij willen meten of iemand op een bord staat doormideel wan licht en wij willen die dat versturen met de Bluetooth van de EPS door daar een bleutooth server op te hosten die comminuceert met de app.
|
BIN
docs/personal-documentation/Niels/Learningcardempty.png
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/Niels/Learningcardempty.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 74 KiB |
36
docs/personal-documentation/Niels/Persoonlijke reflectie.md
Normal file
36
docs/personal-documentation/Niels/Persoonlijke reflectie.md
Normal file
@@ -0,0 +1,36 @@
|
||||
# climate measering box (blok 1)
|
||||
|
||||
In blok 1 kwam
|
||||
|
||||
|
||||
**Situatie**
|
||||
**Taak/Opgave**
|
||||
**Aanpak en activiteiten**
|
||||
**Resultaat**
|
||||
**Reflectie**
|
||||
**Transfer**
|
||||
|
||||
|
||||
# TI game controller (blok 2)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
**Situatie**
|
||||
**Taak/Opgave**
|
||||
**Aanpak en activiteiten**
|
||||
**Resultaat**
|
||||
**Reflectie**
|
||||
**Transfer**
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
# verbeting leer omgeving (blok 3)
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
**Situatie**
|
||||
**Taak/Opgave**
|
||||
**Aanpak en activiteiten**
|
||||
**Resultaat**
|
||||
**Reflectie**
|
||||
**Transfer**
|
BIN
docs/personal-documentation/Niels/TESTCARD28.png
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/Niels/TESTCARD28.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 133 KiB |
11
docs/personal-documentation/Sam/reflectiesOpdracht.md
Normal file
11
docs/personal-documentation/Sam/reflectiesOpdracht.md
Normal file
@@ -0,0 +1,11 @@
|
||||
# Reflectie 3 blokken
|
||||
|
||||
## Blok 1
|
||||
In blok 1 heb ik de professionele skills Persoonlijk leiderschap en Toekomstgericht organiseren. Ik had veel moeite met documenteren en het scrumboard te gebruiken, omdat ik er nog geen ervaring mee had. Ik had op dat moment al het hele project in blokjes opgedeeld voor mezelf en keer daarna nooit meer naar het scrumboard. Door die manier van werken deed ik ook 5 dingen tegelijk waardoor ik af en toe het overzicht kwijtraakte . Ik had als doel opgesteld om in de volgende blokken meer het scrumboard te gaan gebruiken. Mijn aanpak was proberen zelf wat user story’s te maken, zodat ik ook wat meer betrokken was bij het scrumboard. Uiteindelijk heb ik daardoor wel wat meer gebruik gemaakt van het scrumboard, maar ik ging nog wel veel mijn eigen weg. Ik was niet helemaal tevreden met het resultaat, maar de aanpak werkte wel. Wat ik heb geleerd is als ik veel gebruik van iets wil maken moet ik er zelf ook bij betrokken zijn. Volgende keren zorg ik er voor dat ik betrokken ben bij het scrum board wat nu ook moet, waardoor ik meer het scrumboard gebruik.
|
||||
|
||||
## Blok 2
|
||||
In blok 2 gingen we voor het eerst samenwerken in een duo, waarbij we ook deels onze eigen user story’s moesten maken, dat heeft me ook geholpen om door het hele blok heen het scrumboard meer te gebruiken. Communicatie ging over het algemeen in dat blok redelijk goed. Als we vragen aan elkaar hadden werden die gewoon gesteld en als een van ons vastliep hielpen we elkaar. In sprint 2 werden classes aan ons geïntroduceerd waarbij ik best wat moeite had om dat te begrijpen. Dus ik had maar 1 class gemaakt en verder alles in functies gestopt. Pas eind sprint 2 probeerde ik de feedback te verwerken om alles in classes te stoppen, maar omdat je code uiteindelijk zo complex is. Is het bijna onmogelijk om het in classes te stoppen. Waarbij het resultaat was een heel lastig leesbaar programma. Ik was niet tevreden of over het resultaat aan het einde van het blok. Mijn aanpak was bij het volgende blok. Meteen alles in classes maken. Wat uiteindelijk wel goed heeft gewerkt. Ben daardoor ook achter gekomen hoe handig classes zijn en dat ze enorm veel overzicht geven van wat je aan het maken bent.
|
||||
|
||||
## Blok 3
|
||||
In blok 3 stond doelgericht interacteren en persoonlijke leiderschap centraal. Het groepje in blok 3 was te gezellig waardoor we vaak meer zaten te lollen dan we aan het werk waren. Ik had mezelf de taak gegeven om proberen om meer gefocust te werken zonder dat ik afgeleid raakte door mijn groepje. Mijn aanpak was door mezelf af te schermen met een koptelefoon of eventjes ergens anders te gaan zitten, wat ook goed hielp was even een rondje lopen. Op die manier kon ik de laatste sprint heel efficiënt werken en in blok 4 merk ik ook dat die techniek enorm erg helpt met meer gefocust en productief blijven op een dag. Dit resultaat was eigenlijk een beetje laat het liefst deed ik dit al eind sprint 1, zodat ik heel het blok beter kon doorwerken.
|
||||
|
@@ -2,22 +2,33 @@
|
||||
|
||||
## Inhoudsopgave
|
||||
|
||||
- [Inleiding](#inleiding)
|
||||
- [Reflectie](#reflectie)
|
||||
* [Blok 1](#blok-1)
|
||||
* [Blok 2](#blok-2)
|
||||
* [Blok 3](#blok-3)
|
||||
- [Conclusie](#conclusie)
|
||||
* [Inleiding](#inleiding)
|
||||
* [Reflectie](#reflectie)
|
||||
+ [Blok 1](#blok-1)
|
||||
+ [Blok 2](#blok-2)
|
||||
+ [Blok 3](#blok-3)
|
||||
* [Conclusie](#conclusie)
|
||||
|
||||
## Inleiding
|
||||
|
||||
In dit document zal ik een skill ontwikkelplan schrijven voor mijn persoonlijk leiderschap. Dit plan zal bestaan uit een reflectie van de afgelopen blokken, mijn sterke en zwakke punten en mijn smart leerdoelen voor de komende blokken.
|
||||
|
||||
De vier profecional skills:
|
||||
|
||||
* Toekomstgericht organiseren
|
||||
* Onderzoekend probleemoplossen
|
||||
* Persoonlijk leiderschap
|
||||
* Doelgericht interacteren
|
||||
|
||||
## Reflectie
|
||||
|
||||
In het volgende stuk zal ik reflecteren op de afgelopen blokken. Hierbij kijk ik naar de feedback die ik heb gekregen, waar ik op dat moment stond en wat ik heb geleerd. Bij het reflecteren zal ik de vier profecional skills gebruiken als leidraad.
|
||||
|
||||
### Blok 1
|
||||
|
||||
In het eerste blok heb ik op veel verschillende vlakken geleerd wat mijn sterke en zwakke punten zijn. Groot en deels van de eerste periode in blok 1 heb ik gespendeerd aan mezelf leren kennen binnen de opleiding. Het werken binnen een nieuwe omgeving en met nieuwe mensen was voor mij goed te doen. Ik heb de leeromgeving snel leren kennen en heb geen moeite gehad met het communiceren met mijn medestudenten en docenten.
|
||||
In het eerste blok heb ik op veel verschillende vlakken geleerd wat mijn sterke en zwakke punten zijn. Groot en deels van de eerste periode in blok 1 heb ik gespendeerd aan mezelf leren kennen binnen de opleiding. Het werken binnen een nieuwe omgeving en met nieuwe mensen was voor mij goed te doen. Ik heb de leeromgeving snel leren kennen en heb geen moeite gehad met het communiceren met mijn medestudenten en docenten. Enekele problemen die ik tijdens dit blok tegen kwam heb ik snel kunnen oplossen door vragen te stellen aan de docenten.
|
||||
|
||||
Door dagelijks mijn bezigheden te documenteren heb ik een goed overzicht kunnen houden van mijn werkzaamheden dit heeft mij geholpen om snel te kunnen schakelen tussen verschillende taken. Aan het begin van de sprints plannde ik mijn werkzaamheden in en zorgde ik ervoor dat ik mijn werkzaamheden op tijd af had. Ik heb in blok 1 veel tijd gestoken in het voorbereiden en het documenteren van mijn werk. Dit heeft mij geholpen om het beste uit mezelf te halen.
|
||||
|
||||
Als ik een aantal sterke en zwakke punten moet noemen van blok 1 dan zijn dat:
|
||||
|
||||
@@ -25,9 +36,9 @@ Sterke punten:
|
||||
- Goed kunnen communiceren
|
||||
- Snel kunnen schakelen tussen verschillende taken
|
||||
- Snelle ontwikkeling in nieuwe omgevingen
|
||||
- Documenteren van het werk
|
||||
- Voorbereiden van presentaties
|
||||
- Het beste uit mezelf halen
|
||||
- Voorbereiden en documenteren van werkzaamheden
|
||||
- Goed kunnen plannen
|
||||
- Het meeste uit mezelf halen
|
||||
|
||||
Zwakke punten:
|
||||
- Meer gebruik maken van coding conventions
|
||||
@@ -35,13 +46,53 @@ Zwakke punten:
|
||||
|
||||
Ik heb in blok 1 enorm veel kunnen leren en heb echt het meeste uit mezelf kunnen halen. Ik ben erg tevreden met de resultaten die ik heb behaald en ben blij met de manier waarop ik mezelf heb kunnen ontwikkelen.
|
||||
|
||||

|
||||
|
||||
### Blok 2
|
||||
|
||||
Niet alles op mij nemen en meer vertrouwen hebben in anderen
|
||||
In blok 2 heb ik voor het eerst moeten samenwerken met een teamgenoot. Aan het begin heb ik veel moeite gehad met het toe vertrouwen van werk aan mijn teamgenoot. Ik heb hier veel van kunnen leren en gerealiseerd dat ik te perfectionistisch aan het werk was. Ik heb in blok 2 veel tijd gestoken in het leren vertrouwen van mijn teamgenoot en het loslaten van de controle. Dit heeft mij geholpen om beter te kunnen samenwerken en om meer te kunnen focussen op mijn eigen werkzaamheden. Een voordeel van deze perfectionistische houding was dat ik de werkzaamheden van het project goed kon overzien en kon bijsturen waar nodig. Door dagelijks eerder aanwezig te zijn heb ik met mijn teamgenoot de tijd kunnen nemen om de werkzaamheden te bespreken en te plannen.
|
||||
|
||||
De eerste 2 weken (sprint 1) van blok 2 hebben ik en mijn teamgenoot aan een game gewerkt voor ons project. We hebben uiteindelijk besloten om deze game niet voor te zetten en zijn overgestapt naar een nieuwe game. We hebben allebei de realisatie gehad dat de gekozen game te hoog gegrepen was en dat we beter een andere game konden kiezen. Dit was een goede keuze en heeft ons geholpen om de rest van het project goed te kunnen afronden.
|
||||
|
||||
Als ik een aantal sterke en zwakke punten moet noemen van blok 2 dan zijn dat:
|
||||
|
||||
Sterke punten:
|
||||
- Goed kunnen communiceren
|
||||
- Snel kunnen schakelen tussen verschillende taken
|
||||
- Snelle ontwikkeling in nieuwe omgevingen
|
||||
- Inzicht om problemen te voorkomen
|
||||
|
||||
Zwakke punten:
|
||||
- Gebruik maken van UML
|
||||
- Te perfectionistisch aan het werk
|
||||
|
||||
Ik heb in blok 2 veel kunnen leren over het samenwerken met een teamgenoot en het loslaten van de controle. In het begin was dit erg lastig maar naarmate de weken vorderde heb ik hier veel van kunnen leren. De behaalde resultaten in blok 2 zijn goed en ik ben tevreden dat ik controle heb kunnen loslaten en heb kunnen samenwerken met mijn teamgenoot.
|
||||
|
||||

|
||||
|
||||
### Blok 3
|
||||
|
||||
eerder aan de bel trekken wanneer het team niet goed functioneert
|
||||
Blok 3 is voor mij het blok geweest met de meeste leer punten. Het blok is begonnen met het leren van je nieuwe klas, er is door de opleiding een keuze gemaakt op klassen te vormen met leerlingen van de zelfde richting. Dit hield in dat ik in een nieuwe klas terecht kwam met nieuwe mensen. Dit was voor mij een grote verandering omdat ik gewend was geraakt aan mijn oude klas. Ik hierdoor ook kunnen ontdekken dat ik moeite heb met grote veranderingen. Het onbekende en niet wetende is voor mij een grote uitdaging.
|
||||
|
||||
In blok 3 zijn we gaan werken in teams van 4, aan het begin was ik hier erg enthousiast over omdat je met een groter team een beter product neer zou kunnen zetten. Dit bleek in de praktijk toch lastiger dan gedacht. De teams van blok 3 moest je zelf maken en binnen het team moesten leerlingen van de verschillende klassen zitten. Helaas zat niet iedereen binnen het team op het zelfde niveau. Ik heb in de eerste sprint de rol van scrum master op mij genomen. Hierdoor heb ik het project kunnen uitplannen en heb ik een werk structuur voor het team opgezet.
|
||||
|
||||
Naarmate het project zich vorderede werdt duidelijk dat het niveau verschil een probleem begon te worden. Halverwege sprint 2 heb ik met een docent gesproken over de problemen binnen het team. Hier uit kwam voort dat een spoed overleg met het team nodig was. Een week later vond dit overleg plaats. Hier uit bleek dat door het niveau verschil maakte dat sommige teamleden niet mee konden komen. Deze leerlingen gingen met hun problemen niet naar de docenten maar vroegen dit aan de andere teamleden. Dit heeft er voor gezorgd dat de andere teamleden niet aan hun eigen werkzaamheden toe kwamen. De uitkomst van dit overleg was de teamleden die niet mee konden komen met hun problemen naar docenten zouden gaan. Als binnen 1 week geen verbetering zou zijn dan zou het team uit elkaar worden gehaald. Na dit overleg is de samenwerking verbeterd maar het niveau verschil bleef een probleem. Dit heeft er voor gezorgd dat het project niet op het gewenste niveau is afgerond.
|
||||
|
||||
Als ik een aantal sterke en zwakke punten moet noemen van blok 3 dan zijn dat:
|
||||
|
||||
Sterke punten:
|
||||
- Leiderschap nemen
|
||||
- Doorzettingsvermogen
|
||||
- Doelgericht werken
|
||||
|
||||
Zwakke punten:
|
||||
- Moeite met grote veranderingen
|
||||
- Moeite met onbekende situaties
|
||||
- Te laat aan de bel trekken bij problemen
|
||||
|
||||
In blok 3 heb ik veel kunnen leren over het samenwerken in een team waar niveau verschil is. Ik heb geleerd dat ik eerder deze problemen moet aangeven bij de docenten en niet moet wachten tot het te laat is. Ik heb in blok 3 veel tijd gestoken in het leren van het leiden van een team en het nemen van leiderschap.
|
||||
|
||||

|
||||
|
||||
## Sterke en zwakke punten (Profesional skills)
|
||||
|
||||
@@ -49,14 +100,13 @@ eerder aan de bel trekken wanneer het team niet goed functioneert
|
||||
|
||||
## Conclusie
|
||||
|
||||
|
||||
## Profesional skills
|
||||
|
||||
https://www.hva.nl/binaries/content/assets/serviceplein-a-z/media-creatie-en-informatie/hbo-ict/competenties/professional-skills-hbo-ict-2023-2024.pdf
|
||||
|
||||
De vier profecional skills:
|
||||
|
||||
- Toekomstgericht organiseren
|
||||
- Onderzoekend probleemoplossen
|
||||
- Persoonlijk leiderschap
|
||||
- Doelgericht interacteren
|
||||
* Toekomstgericht organiseren
|
||||
* Onderzoekend probleemoplossen
|
||||
* Persoonlijk leiderschap
|
||||
* Doelgericht interacteren
|
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok1.png
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok1.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 125 KiB |
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok2.png
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok2.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 166 KiB |
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok3.png
Normal file
BIN
docs/personal-documentation/sebas/assets/beoordelingBlok3.png
Normal file
Binary file not shown.
After Width: | Height: | Size: 97 KiB |
@@ -255,6 +255,14 @@ Done
|
||||
|
||||
**18 May**
|
||||
|
||||
- Weekend
|
||||
|
||||
**19 May**
|
||||
|
||||
- Weekend
|
||||
|
||||
**20 May**
|
||||
|
||||
To do
|
||||
|
||||
- LDR sensor
|
||||
@@ -262,43 +270,27 @@ To do
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
-
|
||||
|
||||
**19 May**
|
||||
|
||||
To do
|
||||
|
||||
-
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
-
|
||||
|
||||
**20 May**
|
||||
|
||||
To do
|
||||
|
||||
-
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
-
|
||||
- Ethics research
|
||||
|
||||
**21 May**
|
||||
|
||||
To do
|
||||
|
||||
-
|
||||
- Ethics research besrpeken met pieta
|
||||
- Skill ontwikkeling plan
|
||||
- LDR sensor
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
-
|
||||
- Ethics research besrpeken met pieta
|
||||
- LDR sensor
|
||||
|
||||
**22 May**
|
||||
|
||||
To do
|
||||
|
||||
-
|
||||
- Skill ontwikkeling plan
|
||||
- Fitness activity videos/database
|
||||
|
||||
Done
|
||||
|
||||
|
Reference in New Issue
Block a user