Merge branch 'main' of ssh://gitlab.fdmci.hva.nl/propedeuse-hbo-ict/onderwijs/2023-2024/out-a-se-ti/blok-4/muupooviixee66
This commit is contained in:
12
docs/personalDocs/Luca/weekly-reports/sprint-1-week-1.md
Normal file
12
docs/personalDocs/Luca/weekly-reports/sprint-1-week-1.md
Normal file
@@ -0,0 +1,12 @@
|
||||
## Summary week 1, sprint 1
|
||||
|
||||
---
|
||||
|
||||
As a team, we mostly worked together on figuring out what project we'd
|
||||
like to work on. We did this on the first day (Tuesday) and we decided to
|
||||
make a robot that promotes sports activities for the elderly.
|
||||
On Wednesday we started making graphs for the project, to visualize all the
|
||||
required components and how they would interact with each other.
|
||||
The rest of the time we were mostly working on figuring out how to work
|
||||
with Android Studio and QiSDK, which was quite a hassle.
|
||||
|
7
docs/personalDocs/Luca/weekly-reports/sprint-1-week-2.md
Normal file
7
docs/personalDocs/Luca/weekly-reports/sprint-1-week-2.md
Normal file
@@ -0,0 +1,7 @@
|
||||
## Summary week 2, sprint 1
|
||||
|
||||
---
|
||||
|
||||
In the second week, most of us figured out how to work with the IDE
|
||||
and got the SDK's to work. We've made the robot say things, and we're
|
||||
currently working on adding a UI part to the robot.
|
@@ -5,10 +5,10 @@ Naam Student: Sam Hos <br>
|
||||
Datum: 22-04-2024
|
||||
|
||||
### A. onderwerp
|
||||
Het betoog gaat over de de implicaties van AI op het onderwijs.
|
||||
Het betoog gaat over de de implicaties van AI op het onderwijs.
|
||||
|
||||
### B. aanleiding
|
||||
De aanleiding voor dit onderzoek is omdat AI groter dan ooit is op dit moment en het overal in het onderwijs gebruikt word.
|
||||
De aanleiding voor dit onderzoek is omdat AI groter dan ooit is op dit moment en het overal in het onderwijs gebruikt word. Ik ben vooral geinteresseerd in hoe studenten er gebruik van maken en wat de gevolgen daarvan zijn voor in de toekomst.
|
||||
|
||||
### C. afbakening
|
||||
Ik leg mijn focus op hoe studenten er gebruik van maken en wat daar de gevolgen van zijn.
|
||||
|
Reference in New Issue
Block a user