typo fix
This commit is contained in:
@@ -66,4 +66,4 @@ Vraag: Wat denk je dat je moet doen en welke functies verwacht je van de website
|
||||
* Inloggen met eigen account op de website
|
||||
|
||||
### Wat heeft dit onderzoek bijgedragen aan het project?
|
||||
We hebben nieuwe ideeën en inzichten over hoe we het spel kunnen maken. Nieuwe functies en potentiele onduidelijkheden zijn er naar boven gehaald waar we aan kunnen werken om het spel beter te maken. We hebben ook een beter inzicht over hoe de speler het spel ziet en wat die denkt dat ie moet doen. We gaan beivoorbeeld teksten laten zien in het spel waardoor het duidelijker word wat je moet doen. Ook hebben we bedacht dat de boss langzaam doodgaat zodat er een sorot van progression is.
|
||||
We hebben nieuwe ideeën en inzichten over hoe we het spel kunnen maken. Nieuwe functies en potentiele onduidelijkheden zijn er naar boven gehaald waar we aan kunnen werken om het spel beter te maken. We hebben ook een beter inzicht over hoe de speler het spel ziet en wat die denkt dat ie moet doen. We gaan beivoorbeeld teksten laten zien in het spel waardoor het duidelijker word wat je moet doen. Ook hebben we bedacht dat de boss langzaam doodgaat zodat er een soort van progression is.
|
@@ -22,7 +22,7 @@
|
||||
* Inloggen met eigen account op de website
|
||||
|
||||
### Wat heeft dit onderzoek bijgedragen aan het project?
|
||||
We hebben nieuwe ideeën en inzichten over hoe we het spel kunnen maken. Nieuwe functies en potentiele onduidelijkheden zijn er naar boven gehaald waar we aan kunnen werken om het spel beter te maken. We hebben ook een beter inzicht over hoe de speler het spel ziet en wat die denkt dat ie moet doen. We gaan beivoorbeeld teksten laten zien in het spel waardoor het duidelijker word wat je moet doen. Ook hebben we bedacht dat de boss langzaam doodgaat zodat er een sorot van progression is.
|
||||
We hebben nieuwe ideeën en inzichten over hoe we het spel kunnen maken. Nieuwe functies en potentiele onduidelijkheden zijn er naar boven gehaald waar we aan kunnen werken om het spel beter te maken. We hebben ook een beter inzicht over hoe de speler het spel ziet en wat die denkt dat ie moet doen. We gaan beivoorbeeld teksten laten zien in het spel waardoor het duidelijker word wat je moet doen. Ook hebben we bedacht dat de boss langzaam doodgaat zodat er een soort van progression is.
|
||||
|
||||
# Feedback Sprint 2 met game prototype
|
||||
#### Persoon 1:
|
||||
|
Reference in New Issue
Block a user