22 labels
Sort
Sort
-
G10:: Invloed
G10. Je bent je bewust van de normen en standaarden binnen je werk en de invloed die je werk heeft op de gebruiker. -
G1::Persoonlijke ontwikkeling
G1. Je neemt verantwoordelijkheid voor je eigen handelen. G2. Je geeft op constructieve feedback aan anderen en ontvangt feedback. Je geeft aan hoe je die feedback gaat gebruiken. G3. Je werkt resultaat gericht aan je opdracht op taak. Je hebt een actieve werkhouding. Je leert van en met elkaar en bent aanwezig op contactmomenten. G9 Je herkent waar je leerbehoeftes zitten en stelt doelen op om deze te vervullen. Je reflecteert op je handelen en je evalueert je doelen. -
G4::Kwaliteitsnormen
G4 Je werkt volgens (gegeven) kwaliteitsnormen -
G5:: Samenwerken
G5. Je werkt constructief samen -
G6::Bronnen
G6.Je gebruikt bronnen om antwoorden te vinden op een passende manier. -
G7::Presentatie
G7.Je kunt je doel door middel van een presentatie begrijpelijk overbrengen aan de doelgroep. -
G8::Documentatie
G8.Je schrijft gestructureerde en begrijpelijke documentatie. -
K1::User stories werken
K1. Je werkt Agile volgens de Scrum methodiek en daarmee zo efficiënt mogelijk aan user stories gewerkt -
K2::User Stories opstellen
K2. Je hebt de behoeftes van de doelgroep onderzocht en gebruikt om zelf een aantal user stories te schrijven -
K3::Prototyping
K3. Je hebt de gebruikersinterface van jouw product aangepast door prototyping toe te passen -
K4::Gebruikerstest
K4. Je hebt een testplan geschreven en gebruikt om een gebruikerstest uit te voeren. -
K5::OOP
K5: Je hebt object georiënteerd geprogrammeerd en maakt minimaal gebruik van de objectgeoriënteerde technieken abstraction, inheritance en encapsulation. -
K6::Relationele Database
Je hebt een genormaliseerde relationele database ontworpen en gebruikt om informatie uit je project in op te slaan, op te halen en te bewerken. -
K7::UML
K7: Je hebt je werk beschreven met behulp van UML-technieken. -
Status::Doing
-
Status::Done
-
Status::Verify
-
Type::Learning Story
-
Type::User Story
-
priority::high
-
priority::low
-
priority::medium