2.0 KiB
2.0 KiB
Task flow en wireframe
Wireframe
Een prototype van een pagina dat niet geprogrameerd is.
Wireflow
De manier dat je naar een andere pagina gaat.
Taskflow
Een flow van hoe je pagina werkt in woorden.
Taskflow
Bekijk top highscores -> pas settings aan -> druk start -> speel spel -> ga dood -> voer naam in voor highscores -> repeat
Taskflow game spelen
flowchart TD
A(Main menu) --> B(Scores)
B --> A
A --> C(settings)
A --> D(start)
D --> E(Begin game)
E --> F(Speel spel)
F --> H(Ga dood)
H --> I(Voer naam in voor highscore)
I --> |Try again| E
I --> |Terug naar main menu|A
Taskflow studiekiezer
komt binnen --> kijkt rond --> loop naar wat opvalt en wat het persoon intereseert --> stelt mischien vragen --> kijkt en interacteerd met de demonstratie --> vormt een mening over de studie --> bepaalt of hij de studie wat vind en het wilt kiezen
flowchart TD
A(Studie kiezer) --> B(Komt binnen)
B --> C(Kijkt rond)
C --> D(Loop naar wat opvalt en waar de persoon interrese in heeft)
D --> E(Stelt mischien vragen)
E --> F(Kijkt en interacteerd met de demonstratie)
F --> G(Vormt een mening over de studie)
G --> H(Bepaalt of hij de studie wat vind en het wilt kiezen)
J(Gaat bij een andere studie kijken)
J --> B
H --> |Ja| I(Studie gekozen)
H --> |Nee| J
Wireframe feedback
Vraag: Wat denk je dat je moet doen en welke functies verwacht je in het spel?
Persoon 1:
- De boss schiet en de speler moet ontwijken
- Speler kan terug schieten
- Als je de boss aantikt krijgt hij damage of gaat hij dood
- Submit save knop bij scoren invoeren zodat je zeker weet dat de score is opgestuurd
- tussenzijnde scores laten zien met jouw eigen scoren wanneer je het opzoekt
Persoon 2:
- Player kan boss schieten boss
- Onderste balk healthbar
- In grootte letters laten zien wat het objective is
- Bullethell
- Alleen links rechts bewegen
Persoon: 3
- Boss schiet terug
- Boss killen
- Inloggen met eigen account