Files
2024-06-04 16:58:06 +02:00

49 lines
989 B
Markdown

K1 - Object-Oriented Programming
---
In alle classen gerelateerd aan de Pepper besturingen wordt er gebruik gemaakt
van abstractie en encapsulatie.
Zie:
- `PepperAnimationEvent`
- `PepperSpeechEvent`
Deze classes inheriten `AbstractPepperActionEvent`.
K2: Gebruikers Test
( Maak een fictief persoon die de applicatie zou kunnen gebruiken, om erachter te komen
wat ze zouden willen )
---
Wij hebben gezamenlijk gecommuniceerd over het plan, echter is alleen
Niels heengegaan om te communiceren met de gebruikers.
We hebben om ons heen mede studenten gevraagd om feedback te geven over onze
applicatie, gezien we helaas te weinig informatie hebben verkregen van de
actuele gebruiker.
---
K3 - Infrastructure UML
---
Zie bestand 'infrastructure.md'
---
K4 - Ontwerp embedded system
Documenteer het queue systeem van de Pepper class
Maak een mermaid graph LR diagram
---
Zie '/documentation/hardware/sensors'
K5 - Embedded Software Schrijven
Feedback:
- Is in principe K1,